torsdag 10 januari 2013

jobb o annat

började jobba vid 12 fram till 14 då hade jag ett möte att gå i väg till sen strax före 15 var jag klar o gick tillbaka på jobbet och min arbetsdag var slut strax efter 17. har plockat fram nyheter o stökat i butiken =)......
trött i kroppen efter arbetsdagen o mina fötter värker......tog en het dusch o böt om sen intog jag ryggläge en stund för att se lite tv.
roger for i väg till bowlingen för att hämta oscar kvar hemma var jag. efter en stund kom jag på att jag behövde köpa snus jag klädde på mig och gick en kort prommis förbi bowlinghallen när jag precis var där utanför så for dem därifrån o jag åkte upp på byn för att köpa snus o nu åter igen är jag hemma. en tråkkväll ,funderar på om jag skulle ha tagit en lite längre prommis....jaja jag får se vad jag bestämmer mig för att göra , under tiden så lyssnar jag på musik i mina lurar.....tror dem sanrt fastnat på öronen ,alltså hörlurarna =).....nöjd över att jag köpt dessa för dem används flitigt....
ingen vinst på kenot i kväll....=(.......snart struntar jag i kenot det verkar ju va helt j-kl omöjligt att vinna.......
jag är kanske inte världens bästa på det jag kan o gör men jag är rätt så duktig i alla fall o det är helt okej för mig......
vet inte riktigt vad jag nu ska skriva så jag säger hej så länge....

Inga kommentarer: