tisdag 18 maj 2021

Tankarna

 Tankarna bara snurrar ena sekunden känns det som att allt kommer att lösa sig och bli bra  men i nästa sekund har jag tvivlet på min axel som viskar till mig...Det kommer aldrig att hända så gå inte omkring och hoppas för mycket.

Å vad jag vill vifta bort tvivlet , men det är svårare än man kan tro....

Tänk om jag kunde vakna en dag och allt bara hade löst sig och det inte fanns något att oroa sig över , tänk om min högsta önskan kunde bli verklighet en dag....

Jag är värdefull och förtjänar det bästa det har jag hört ett antal gånger av människor i min närhet och jag försöker påminna mig själv att jag är värdefull....

Nåja det är dags att blunda och försöka sova för i morgon är det jobb 11-15 och innan jobb ska jag tvätta kläder....

Sov gott

Inga kommentarer: