måndag 17 maj 2021

Här sitter

 Här sitter jag .....

Funderar .....

Något positivt att säga denna dag är att jag fick vinna lite på gårdagens v75 , har min tur i spel börjat vända nu ?....Ja det hoppas jag verkligen för jag väntar fortfarande på the super big win...

Det sägs ju att antingen har man tur i kärlek eller spel och jag kan väl inte påstå att jag har speciellt tur i kärlek så då måste jag ju ha tur i spel....

Fast pengar gör en inte lycklig det vet jag ... Jag säger då och då att jag är hellre fattig och lycklig än rik och olycklig....

Medan jag väntar på kärleken så gör det ju inte ont att ha obegränsat med pengar på kontot...

Nåja kvällens spel inlämnat och jag håller tummarna.....

Mulet väder ute denna dag....Jag har svamlat och grejat undrar vad jag nu ska hitta på....

I morgon är en ny dag med nya utmaningar och jag är ledig ....

Hej hej



Inga kommentarer: