lördag 22 december 2018

Hej...

Hej på dig förkylning , tyvärr så har du bjudit in dig själv  att spendera julen med mig mot min vilja....
Allt går lite tyngre med en förkylning i kroppen ...
Hur det än är så är det jobb i morgon 11.30-16.00...
Idag jobbat i full fart när jag var hemma tog jag en dusch och somnade en stund under filten i soffan...
Vaknade och en stund senare fick jag oväntat besök,  mysigt att få träffas och surra vännen...
Sen bara slöade jag till jag beslöt mig för att gå upp på byn...
Hade precis kommit in och skulle handla på Coop då ringde telefonen , kul att du hörde av dig vännen ...
Jag slutade ut att handla och blev uppraggad och for till ungarna en stund...
Strax efter 21.30 hemma....
Duschat druckit en kopp te och käkat mackor....
Nu slöar jag o soffan och ser på tv....
Kanske skulle bädda ner mig snart ...
Hej hej

Inga kommentarer: