fredag 7 december 2018

Fredagen

Fredagen har snart passerat det är kväll....
Kylan har minskat därmed så faller snön....
Vilken bra eftermiddag och kväll....
Efter jobbet gick jag hem i rask takt några minuter hemma så fick jag främmande , mysigt ...
Fler såna eftermiddagar önskar jag mig ...
Tack bästa vännen ...
Vid kl 18 for jag ut en sväng , kul att få träffa dig som alltid vännen....
Kom hem och telefonen ringde ungarna ville att jag skulle komma förbi fastän jag var trött och mycket värk så drog jag på mig ytterkläderna och knatade upp till dem...
Strax efter kl 20 åter hemma...
Tvättade håret och sen slappade jag i soffan....
Nu är jag nyduschad och nerbäddad , snart dags att försöka sova för i morgon är det jobb igen  10-14 ....
Därefter tar jag helg ....
Sov gott

Inga kommentarer: