måndag 8 oktober 2018

Kulig måndag

Det blev en kul dag denna måndag 🙂
En lång dag som startade tidigt då jag klev upp 05.15 i morse ...
Alltså sovit asdåligt hela  natten och jag gav upp försöken att somna om...
Jag tvättade och grejade innan jag for på jobbet...
Full fart hela dagen och när jag slutade jobba så cyklade jag hem i rasande fart tog en snabb dusch bytte om och sen iväg och ranta, tack för ditt sällskap vännen min 🙂
Var hemma vid kl  17.30 käkade och slappade en kort stund ,telefonen ringde och jag for iväg och rantade åter igen med bästa sällskapet 🙂 , så kul ....
Åter hemma vid kl 21.45 duschat och nu nerbäddad...
Känner mig trött jag kanske kan sova bättre i natt ....
Besviken på att jag aldrig får vinna en större vinst på Keno, men jag kämpar och hoppas att storvinsten kommer snart....
I morgon är en ny dag och nu säger jag god natt...

Inga kommentarer: