tisdag 23 oktober 2018

Händelserik eftermiddag

Jobbat och sen hem med en fullastad cykel...
Pratade i telefon medan jag cyklade ( som vanligt) hade hängt en stor påse på armen och den for  in i framdäcket och det blev döpall...kaboom och där satt jag på baken på asfalten....
Jag hann undvika på nåt konstigt sätt att fara rätt i asfalten med huvudet före....
Nåja jag reste mig plockade ihop mina saker och rullade cykeln nån meter så var jag hemma...
Mörbultad och ännu mera värk och skrapsår....
Nåja därefter blev eftermiddagen mysig och trevlig när jag fick umgås med dig en stund vännen , det gör vi väl om snart hoppas jag...
I morgon är det onsdag och jag är ledig ,skönt då kan jag göra vad jag vill ....
Hoppas kvällen bjuder på nåt kul...
Nollgradigt ute , känns kyligt....
Nu bara slappa och fundera lite över livet....
Hej hej

Inga kommentarer: