fredag 14 september 2018

Vilken fredag....

Inte hade jag kunnat tro att denna dag skulle ha ett så bra innehåll , vilken fredag det här varit...🙂....
Klev upp tidigt och tvätta kläder sen slappade jag ,drack kaffe och laddade för arbetsdagen...
Kul att du hörde av dig vännen och jag smälte när du erbjöd dig att skjutsa mig till jobbet när det regnade så mycket och när jag skulle iväg så hade det slutat regna men du hämtade mig ändå ,du är guld värd vännen min 🙂....
Jobbade mina timmar sen gick jag hem duschade och slappade och så mysig eftermiddagen blev då jag fick besök ,tack vännen 🙂...
Tidig kväll ,strax före kl 18 for jag ut en sväng, kul att surra med dig en stund bästa du 🙂
Åter hemma vid kl 18.30 då hoppade jag upp på cykeln och för upp till världens bästa Molly och hennes föräldrar hann vara där typ 5 minuter sen for jag iväg och rantade med bästa sällskapet 🙂...
Åter hemma strax efter kl 21 duschade och slappade i soffan och en stund senare ringde ungarna och dem hämtade upp mig och vi åkte nån sväng på byn och surrade en fredagkväll på byn nästan inget folk ute....
Nåja nu är jag hemma och har bäddat ner mig ,känner mig trött ...
Skönt att vara ledig hela helgen och kunna göra vad jag vill....
Hoppas helgen får ett roligt innehåll...
God natt

Inga kommentarer: