tisdag 18 september 2018

Tisdag

Å så har det blivit kväll och nu är jag här med ett inlägg...
Som vanligt sovit dåligt i natt ...
Trött och förkyld men ingen idé att gnälla så jag bet ihop och för på jobbet , det ska va nåt speciellt för att knäcka mig...
Eftermiddag kom hem tog en dusch ,slappade en stund och sen tog jag en prommis....
Då ringde telefonen och jag blev glad när du hörde av dig vännen,  jag fick bråttom hem när jag hörde att du var påväg hem till mig 🙂....
Trevligt , mysigt sällskap du är tro det eller ej guld värd....
Sen ut en sväng och strax efter kl 19 åter hemma...
Förkyld och knäckt...
Har grejat men nu sitter jag här och ser på tv ...
Några kronor i vinst på Keno ikväll varför kan jag aldrig få vinna en större vinst?....
Skulle verkligen behöva få vinna en extrapeng är inte så tokigt....
Nåja nu säger jag
Hej så länge....

Inga kommentarer: