torsdag 9 augusti 2018

Så har det

Så har det blivit kväll och jag är här med ett inlägg...
Denna dag har innehållit lite av varje ....
Fick en idé om att jag skulle virka en filt till världens bästa Molly så jag drog upp på byn i förmiddags köpte garn och sen hem och började virka....
Ett bra tidsfördriv ....
Timmarna har gått hyffsat fort medan jag har grejat ,promenerat och virkat...
Ikväll har jag varit ut ,kul att få se dig vännen och surra lite med dig 🙂
Kom hem vid kl 20 och en stund senare fick jag främmande av Molly och hennes föräldrar....
När dem åkte iväg så ställde jag mig i duschen ...
När jag hade satt mig ner i soffan så plingade det i telefonen och nå kompisar kom förbi nedanför balkongen för att surra 🙂...
Nu sitter jag här i soffan Tv:n surrar medan jag virkar ...
Tror att det snart är dags att jag bäddar ner mig och hoppas huvudvärken släpper...
God natt



Inga kommentarer: