onsdag 29 augusti 2018

Onsdag

Onsdag kväll....
En dag i full fart...
Trött och slut cyklade jag hem efter jobbet ,tog en dusch och på mig i soffan framför tvn ....
Telefonen gick varm , ingen idé att försöka blunda så jag har kämpat och hållit mig vaken...
Blev glad när du hörde av dig vännen min ,kul att få ses en stund...🙂
Åter hemma i en mörk tyst och tom lägga strax före kl 20...
Duschat och nu sitter jag framför tvn och ser vägens hjältar på kanal5...
Pratade med Kidsen som var påväg bort , men dem svängde förbi så jag fick se världens bästa Molly och hon blev glad och ville komma till farmor men dem var ju påväg så ...
Nåja jag får vara nöjd med att jag fick pussa på hon lite....
Om inget kul händer så bäddar jag nog ner mig tidigt....
Jag tror jag kokar mig en kopp te  och kanske äter en macka...
Ikväll blev det iaf en vinst på Keno, 400kr och ingen vinst på kvällens lotto...
Hej hej

Inga kommentarer: