lördag 19 maj 2018

Kvällen

Hade tråkigt och när jag hade kokat en kopp kaffe då ringde Anton strax efter kl 19.30...
Han ville att jag skulle komma upp till dem och hälsa på....
Drog på mig jackan och knatade iväg och mötte upp Anton och Molly.. .
Några minuter senare ringde min telefon , oväntat att se dig och vilken tur  för dig att jag inte var alltför långt borta vännen....
Sen knatade vi upp till Anton. Molly somnade strax efter kl 22 och då knatade jag hem , kl 22.30 klev jag in genom dörren hemma.. ..
Har duschat druckit en kopp kaffe och ätit en macka ...
Nu är jag nerbäddad, känner mig en aning trött och kroppen värker...
16202 steg idag....☺
Lotto gav mig 61 kr i vinst och Keno gav mig 5 kr , varför han jag inte få vinna en större vinst?.....
Inga kommentarer på mina inlägg , det är tråkigt 😔
Nåja nu ska jag sluta surra....
God natt

Inga kommentarer: