torsdag 24 maj 2018

24/5

Torsdag 24/5 ingen vanlig dag för att just idag kl 14.44 för 25 år sen tittade den mest perfekta lilla bebis ut 2540g 49 cm lång , min förstfödda son som fick namnet Anton ....
Jobbat mina timmar sen hem duschade och slappade och efter kl 18 tog jag paketen och knatade iväg hem till Anton för att fira honom....
Där var mycket folk och vi blev bjudna på tacopaj , sallad och läsk , gott....
Ett tag senare drack en kopp kaffe och sen for jag...
Resten av kvällen har jag spenderat med bästa sällskap, tack för ditt sällskap...
Strax efter kl 22 åter hemma i en tyst tom och mörk lägga....
Duschat och nu nerbäddad. ..
I morgon är en ny dag med nya utmaningar, jobb som vanligt och sen hem för att fixa mig i ordning och iväg ....
16899 steg idag....☺
Sov gott

Inga kommentarer: