söndag 29 april 2018

Shopping

Mysig stund på förmiddagen , jag fick energi och kunde shoppa ett par timmar...tack vännen min....
Ungarna var inte klar när jag kom dit vid 10.30 så jag gjorde världens bästa Molly klar och en timme senare var vi påväg mot Luleå.. ..
Tyvärr hittade jag ingen klänning till Mollys dop , men jag hittade annat som tex underkläder.
Vi åkte från stan ut till storheten och käkade mat , handlade mat som vi käkade i bilen sen fortsatte vi vår shopping på dollarstore , Biltema och avslutade med att handla på Willys.. .åter hemma strax före kl 18....

Skönt att va hemma... tog en dusch bytte om och då ringde telefonen och jag för ut en sväng , glad att få se dig vännen....
En stund senare hemma , packade upp det jag handlat och sen för jag ut en sväng med ungarna och efter nån timme hemma igen vid 20.40....
Druckit kaffe och ser på tv, snart dags att bädda ner mig....
Jobb i morgon 10.30-15.... upp tidigt och tvätta kläder innan jag drar på jobbet ....
Hej så länge


Inga kommentarer: