torsdag 19 april 2018

Hela dagen

vaknade vid 05.00 i morse klev upp 05.15 klädde på mig och gick ner i tvättstugan...
Tvättade och grejade och när klockan var 08.30 P-möte på jobbet hoppade upp på cykeln medan jag pratade i telefonen och trampade iväg.... Det är alltid mysigt att få prata med dig vännen 😊 Jobbade mina timmar och sen iväg och ranta med bästa sällskap , tack bästa du ...
Var hemma vid klockan 17 tog en dusch bytte om och knatade upp på jobbet hämtade min cykel och for upp till molly och hennes föräldrar , käkade lite mat med dem , pysslade om molly så klart 😊
Telefonen ringde och jag for iväg en stund , alltid lika kul att träffa dig .... Drygt en timme senare åter tillbaka hos molly men där var ingen hemma... Ringde och fick veta att molly och Matilda var ute och promenerade så jag hoppade upp på cykeln och mötte upp dem ... In på Coop och handlade några saker sen knatade vi hem till mig....
Surrade samtidigt som vi kollade på tv... Anton kom och vi käkade lite kvällsmat och surrade lite till ... Strax efter klockan 22.30 for dem hem och jag diskade undan och nu nerbäddad trött efter en händelserik rolig dag och kväll ... I morgon är en ny dag
Sov gott

Inga kommentarer: