söndag 22 oktober 2017

söndagen

Jahapp då är jag tillbax... 
skönt att vara ledig och ledig är jag i morgon oxå , det kallar jag lyx 😊...
Dagens innehåll har varit helt okej 😊 
Träffat bästa du och jag bli lika glad varje gång vännen , ikväll har jag varit hos molly och hennes föräldrar lagat mst , käkat , spelat Bingolotto ( vann 100kr ) och surrat...


 

 
Strax före 21.30 knatade jag hem... tyst tomt och tråkigt ... ställde mig i duschen , klädde på mig och sen ut en snabb sväng , glad när jag fick se dig igen bästa du ... 
sen gick jag hem och nu är jag nerbäddad ... 
i morgon upp tidigt 05.30 för att tvätta kläder och sen hoppas jag att nåt kul händer ....
Nåja nu ska jag se om jag vunnit på min andra bingolott som jag inte rättat än ...
Ska även rätta hästarna och Keno ...
Snart dags att blunda och försöka sova...
God natt

Inga kommentarer: