måndag 9 oktober 2017

eftermiddag/kväll helt okej

Tidig morgon tvättade kläder innan det var dags att hä sig på jobbet...
Mycket jobb ... strax före "full dag" ringde det i min telefon och jag blev sååå glad , klart jag ville hänga med dig  som ALLTID vännen....Jag mår bäst i ditt sällskap , du är guld värd...
14.30 hoppade upp på cykeln och trampade hem... in på toa ,  några minuter senare redo för att dra iväg och ranta....
Eftermiddag / kväll har varit helt okej , tack för sällskapet ....
Strax före kl 20 hemma i en mörk tom och tyst lägga.... 
ställde mig i duschen , klädde på mig och slog en signal till Anton ...  Dem ville att jag skulle komma förbi istället för att dem skulle komma förbi till mig....
Dem ville ha lite bärhjälp med grejor som skulle ner till förrådet och klart jag hjälpte dem bära.
Dem hämtade mig och och ca 1.5 timme senare skjutsade dem hem mig ....
Hemma typ 21.40 och nu är jag nerbäddad och är trött... 
i morgon är det åter en arbetsdag ... 
god natt 

Inga kommentarer: