torsdag 21 september 2017

Torsdag

En superduper mysig ledig dag 😊...
Inte hade jag trott nÀr jag klev upp strax efter 06.30 i morse att denna lediga dag skulle bli sÄhÀr bra....
Det mesta av denna dag har jag spenderat utanför dessa fyra vĂ€ggar 😊
Grejat och rantat med BÄSTA sĂ€llskap , du Ă€r vĂ€rd din vikt i guld vĂ€nnen ...
Var hemma 18.40 tog en dusch , drack kaffe och kÀkade macka medan jag kollade pÄ tv och önskade att nÄt kul skulle hÀnda....
Plötsligt hÀnde det..... telefonen ringde vid 19.40 och jag drog pÄ mig jackan och hoppade i skorna , redo att dra ivÀg...
For förbi Anton och Matilda drack kaffe och surrade... sen for vi ivÀg en svÀng och ett tag senare 21.55 klev jag in genom dörren hemma igen i en tyst och tom lÀgga...
Nu har jag precis bÀddat ner mig... kÀnner mig , trött , kroppen vÀrker och snuvig MEN jag har haft en BRA dag ...
NÄgra kronor blev kvÀllens kenovinst ...


Nu ska jag försöka sova för i morgon Àr det jobb i vanlig ordning ....
God natt
 
 

Inga kommentarer: