onsdag 6 september 2017

Eftermiddag /kväll



 

 Jag tog min hoj och drog iväg upp på byn...ett tag senare ringde Oscar , han ville komma förbi och träffa mig för det var så längesen han var hem till mig. 
Han var såklart hungrig och ville käka nå , så jag cyklade hem i full fart och ställde mig vid spisen..
Mjölkstuvade makaroner och korv , snabbt och enkelt för han skulle ju komma förbi ca 15 minuter efter han ringt...
Han kom käkade , stannade en stund , surrade lite och sen drog han...
 Min telefon ringde precis när han skulle fara och jag blev glad , skönt att höra din röst bästa vännen min 😊....
Några minuter fick vi ju prata i alla fall ...
Har rättat lotto och Keno...
Ingen vinst på lotto 
En liten vinst på Keno ....
Sen spelade jag lite bingo , ingen vinst men nära....
Nu se lite tv och dricka en kopp kaffe...
Hej hej

 

 

Inga kommentarer: