lördag 13 maj 2017

lite av varje



 Var så uttråkad så jag hoppade upp på cykeln och trampade iväg... när jag ändå var ute så svängde jag förbi och handlade lite på Coop sen trampade jag hem... 
hade bara hunnit in genom dörren och ställt in matvarorna då hörde Oscar av dig ... han var hungrig och ville komma och käka makaroner ...
Snälla lilla mamman ställde sig vid spisen och vid kl 20 kom han hit mjölkstuvade makaroner och korv bjöd jag på.... En stund senare var han mätt i magen och drog iväg ... några minuter hann jag se han och surra i alla fall...
En stund senare blev jag glad när telefonen ringde , alltid kul att få se dig vännen och surra en stund... åter ensam , sitter här i soffan och ser på Eurovision song contest...


 

Har precis rättat lotto :( , ingen vinst .....tråkigt....
Nåja ....
I morgon ledig och jag får se vad jag hittar på då ..... 
Hej hej


 

 

Inga kommentarer: