fredag 19 maj 2017

fredagen



 Jobbat som vanligt , fullt upp ...
Hem efter jobbet , surr i telefon ...
Ställde mig i duschen bytte om ...
Drack kaffe och käkade två ostmackor ... 
En stund senare drog jag iväg...
Har rantat med bästa sällskapet , tack för ikväll vännen....( jag har sluppit tänka på allt elände ett par timmar och det är guld värt....
Vid kl 22.15 låste jag upp och klev in genom dörren ...
Tyst tomt och mörkt i läggan.... tråkigt:(...
Duschat druckit en kopp kaffe och käkat mackor....
Ont i bröstet fortfarande , börjar tro jag har en låsning eller att jag sträckt mig ...
Vad det än är så har jag  ont och är  tungandad....
Nåja ingen idé att gnälla....
Snart kryper jag i säng under täcket , för i morgon är det jobb ...10-14 ( jag öppnar och stänger butiken ....


 


Inga kommentarer: