torsdag 9 februari 2017

vilken torsdag



 Vilken torsdag :).... en helt okej dag :)...
Dagen har gett mig många skratt och mycket surr , det är mysigt då mår jag bra :)....
Jobbat mina timmar och Matilda har hållit mig sällskap ...:)
Efter jobbet hem tog en dusch , sen fick jag ett efterlängtat telefonsamtal och en stund senare drog jag iväg och rantade :) , tack för ditt sällskap vännen :)....
Kom hem drygt två timmar senare , hann tvätta av mig och tvätta håret och hade precis kokat en kopp kaffe och börjat käka macka då telefonen ringde och än en gång for jag iväg :).... så KUL och mysig kväll då jag tillbringat ett par timmar med bästa sällskapet :)....
Åter hemma strax efter kl 21.30 ... duschat , druckit kaffe och ätit macks och nu nerbäddad ....
Det blev ingen vinst på spel ikväll varken på Keno eller hästar.... varför får vi aldrig vinna en storvinst som vi så väl behöver vännen ?......någongång kan vi väl få ha lite tur tycker jag....
Känner mig trött och har mycket värk...
Ska försöka sova och drömma sött ....
I morgon är det en ny dag och helgen närmar sig....:)....
Sov gott


 

 

Inga kommentarer: