måndag 19 september 2016

Måndag

Måndagmorgon och jag vaknade några minuter före alarmet som var ställt på 06.30. 
En skön ,mysig , behaglig morgon .
Såna morgnar behöver jag varje dag.:)...
Nåväl jobbat mina timmar och 14.30 cyklade jag hem.
Tog en dusch och bytte om. Maratonsamtal med bästa vännen :) , du är guld värd och ger mig en massa energi  :)....
En kul kväll med bästa sällskap , tummen upp ger jag för denna måndag...
Kom hem vid 20.40..
När jag står i duschen och tvättar håret kom jag på att jag behövde fylla på kylen med diverse varor. Tvättade håret , blåste det nästan torrt drog på mig kläderna och for upp på affären...kolsvart ute men jag hittade till affären och hem igen :)...
En stund senare åter hemma...
Nyduschad , druckit te och ätit mackor...
Sitter nu här i soffan och ser på tv...
Känner mig trött och inom kort bäddar jag ner mig ...
I morgon jobb som vanligt ...hej så länge

Inga kommentarer: