onsdag 14 september 2016

Ikväll

Så less , så rastlös....
Klädde på mig och drog iväg ut på en prommis ....glad jag blev när du ringde vännen då fick jag nån att surra med medan jag promenerade :)...
Sen gick jag  förbi och hämtade min cykel och trampade upp på affären ( var tvungen handla lite )....
Telefonen ringde igen , kul att få surra vännen :)...när vi avslutade samtalet så gick jag till kassan betalade , packade varorna i påsen och trampade hem ....
Sitter nu i soffan har druckit en kopp te och käkat mackor och ser på tv och tråkar....
I morgon är Oscar ledig för han skulle jobba men det blev inget jobb. Han är inte hemma och jag får se om han kommer hem ikväll eller i morgon....
I morgon är det jobb för mig som vanligt 10-14.30....en leverans från odd molly har anlänt och en parkas och en klänning hade kommit till mig :)....
Nåja nu ska jag sluta surra....
hej hej

Inga kommentarer: