onsdag 24 augusti 2016

Onsdag

Och så har det blivit kväll....
Jobbat som vanligt mina timmar idag....
Hem efter jobbet , tog en dusch och sen slappade jag....
Telefon ringde :) så glad jag blir när du hör av dig vännen :)....
Varit borta några timmar ikväll , kul att surra tack för ditt sällskap :)...
Kom hem vid kl 19.15 ...
Bestämde mig för att fara ut hoppade upp på cykeln och började trampa....
Hann en bit sen tog det stopp , jäkla skit cykellåset släppte  och jag fick leda cykeln hem....
Oscar kom hit och skulle hjälpa mig , satte fast det med buntband ...
Tyvärr hade jag låst cykeln och buntbanden i vägen för att få upp låset...
Jag gav upp ...
Måste klippa av dem och skaffa nya buntband eller en liten skruv eller bult...
Så skitcykeln står nu nere i källarn ...
Lånade Oscars cykel och for upp på affären och är nu hemma....
Jag undrar bara när ska min otur sluta förfölja mig , tycker att allt elände drabbar mig hela tiden....
Inte är det då konstigt att jag känner för att ge upp.....kan jag aldrig få bli lycklig och må bra någongång  ?....
Ingen vinst på lotto blev det ikväll heller ...
Tyst och tomt , tråkigt ser på tv och funderar...
Hej hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vilken otur du har tjejen. Hoppas du kan laga din cykel.

Anonym sa...

Såg dig idag 😊 Alltid lika fin 😊