måndag 22 augusti 2016

Ingen vanlig dag

Måndag och efter att ha sovit dåligt ,varit vaken till och från hela natten så klev jag upp kl 05.40 när alarmet startade..
Klädde på mig och gick ner till tvättstugan ...
Tvättade kläder och gjorde mig klar för dagen... 
Pratade i telefon och sen när klockan närmade sig 08.30 cyklade jag till frissan...
Kände mig som  ny och  fräsch efter frissan och gick på jobbet...
Jobbat mina timmar , tog nån rast för att prata i telefon och dricka kaffe...
Efter jobbet cyklade jag hem , sköljde snabbt av mig , bytte kläder och drog iväg...
Rantat hela eftermiddag/ kvällen med bästa sällskap .... En mega mysig ,  trevlig Eftermiddag /kväll ...tack för ditt sällskap bästa vän , bamsekram till dig...
Duschad och klar för att få lite sömn ...
Nerbäddad och känner mig trött , tror jag får sova gott i natt...:)
Natti natti 

Inga kommentarer: