tisdag 24 maj 2016

Ikväll lite av varje

24/5 idag är en speciell dag för idag för 23 år sen föddes mitt hjärtegryn Anton ❤️....
Jobbat som vanligt lagat mat , grejat lite slappat och lyssnat på musik i lurarna ...
Ikväll har jag varit ut , träffat och surrat en liten stund , tack för surrstunden vännen :)...
Sen hem och några minuter senare cyklade jag upp på byn ( handlat ) och sen hem igen...
Anton var förbi och öppnade några presenter och sen for han iväg...
Ett tag senare kom Oscar hem...
Jag har suttit och hjälpt han lite med en engelsk uppsats som han ska lämna in till  skolan i veckan...
Han har nog lite tur att hans mamma hade högsta betyg ( 5 ) i engelska i skolan :)...kul att kunna hjälpa i just mitt favorit skolämne :)....
Nåja nu är jag nerbäddad känner mig trött ska bli skönt att va ledig i morgon. Sovmorgon , vad är det ?...
Måste kliva upp tidigt och väcka Oscar som ska till skolan med 06.55 bussen...
Nåja det är bara gilla läget.
Jag har inget planerat för morgondagen men jag hoppas dagen får ett bra innehåll , jag kan behöva få ha kul nångång i alla fall....
Sov gott

Inga kommentarer: