söndag 15 maj 2016

Bra

Sovit dåligt och vaknat flera gånger föregående natt och när klockan var 07.00 klev jag upp omöjligt att ligga kvar när värken är outhärdlig....
Gjorde mig klar , drack kaffe sen cyklade jag till en kompis , där är dem alltid vaken tidigt....
Varit ute flera timmar soligt men blåsigt väder ...
Kom hem vid 14.30 , duschade bytte om och Oscar kom hem så jag lagade mat och vi åt makaroner och korv medan vi fick en pratstund....
Sen kom Anton och då drog bägge pojkarna och jag slöade och såg tv sen somnade jag en stund i soffan under filten...
Blir så glad när du hör av dig vännen och jag får surra nån minut...
Cyklade upp på affären , handlade några saker och sen hem igen...
Oscar var här en sväng och for iväg när jag kom hem...
Glad blev jag åter igen , lika glad varje gång du hör av dig vännen :) you are the best :)
Jag for och rantade och åter hemma kl 21....
Nu är jag nerbäddad , fryser och behöver värme....
Ska försöka sova...
Dagen och kvällen har varit bra :)
Sov gott

Inga kommentarer: