fredag 6 november 2015

Känns som...

Det känns som om jag behöver skriva några rader till innan jag stänger mina två blå...
Tror jag lider just nu av skrivklåda...:)
Det bästa botemedlet är då att skriva några rader fast jag vet inte riktigt vad jag ska skriva....
Mina tankar ...hmm... Det är många tankar så det skriver jag om en annan gång , för det skulle ta alltför lång tid att skriva ner här och nu....
Kommentarer på mina inlägg lyser med sin frånvaro , tråkigt....:(...
Men jag fortsätter att göra inlägg ibland blir det mycket jag skriver , ibland mindre ....bloggandet  är nästan som en berg o dalbana det går upp och ner....
Oops sneglar på klockan och ser att den passerat 23 och jag är trött och ska upp tidigt , bäst att sluta surra och göra ett försök att sova ( wish me luck ) :))....
God natt

Inga kommentarer: