torsdag 19 november 2015

Är det tillåtet ..?

Vilken dag och vilken start på den här dagen ...
Krig med sonen som är sjuk ,kunde inte stanna hemma o vila...tvungen till skolan för han är tvungen ha intyg varje dag han är hemma....
När jag var i tvättstugan så drog han och jag visste inte var...
Efterlysningen började och till sist ringde han och han var på skolan...
Många telefonsamtal och till sist fick jag han till en läkare som konstaterade lunginflammation som jag misstänkte...en stadig penicillin kur på 10 dagar...
Nu är han hemma och sover...
Jag har jobbat mina timmar och har nu duschat och slappar , är själv så trött efter flera nätter då jag lyssnat på Oscars hosta....
Är det tillåtet att säga upp sig från att vara mamma ?... Jag är absolut ingenting värd i Oscars ögon och hur han tilltalar mig , det är bara så hemskt så jag vill inte ens nämna det här....
Jag ger snart upp....
Nu dricka kaffe och ja som sagt slappa och tänka på nåt som är värt att tänkas på ....hej hej

Inga kommentarer: