tisdag 31 mars 2015

Min dag

En tråkig dag inte gjort så mycket. Tog en prommis på förmiddag , det var med livet som insats. Halkigt ,slaskigt och snön vräkte ner och det snöar än. Jag halkade benen for iväg , men på en sekund så återfick jag balansen ...puh... Var nära på att jag hade gjort värsta vurpan och fått åka ambulans...
Nåväl på eftermiddag var jag ut en sväng , träffade då en vän och surrade en liten stund , kul... Jag blev beordrad att gå hem och hålla mig inomhus resten av dagen :) kan nog bero på att jag annars kommer att halka omkull om jag promenerar i detta väder. Du är omtänksam och snäll så jag gör som du säger om du lovar mig att du är rädd om dig och sköter om dig vännen...:)) hoppas vi ses snart igen :)...
Nu hoppas jag nåt kul händer så jag slipper va ensam och ha tråkigt resten av den här dagen / kvällen ....
Hej hej

Inga kommentarer: