tisdag 10 mars 2015

Min dag ,min kväll

Ja så är det kväll och här sitter jag ensam som vanligt.
Oscar tjatade sig till att få sova uppe i sovstugan. Min dag har jag tillbringat på jobbet och ganska precis när jag skulle gå hem för dagen så hörde min  bästa vän av sig och jag drog till Piteå en sväng. Mysigt och trevligt att få följa med och hålla dig sällskap :)).
Åter hemma, tog en dusch,  bytte om ,  lagade mat ,  käkade lite och sen slöade jag en stund. Sen for jag ut en sväng och det blev surr en stund :)). Ett tag senare åter hemma , jag mötte Oscar i dörren för han var påväg ut. Sen har jag bara svamlat och grejat för att få tiden att gå å det är tråkigt och rastlös är jag.....
Funderar på att bädda ner mig snart.
I morgon jobb som vanligt 10-14.30...
Tänker på dig min vän hoppas värken i din fot har släppt och att du får sova gott i natt.
Natti natti....

Inga kommentarer: