onsdag 14 maj 2014

Jaha...

Jaha då var jag här ...
Tänkte göra en kort sammanfattning av denna onsdag. Jobbat mina timmar sen cyklade jag hem och ställde mig i duschen , jag gjorde som jag alltid gör. 
Därefter slappade jag en stund och telefonen gav ifrån sig ett ljud , ett sms :)) och jag ringde upp :)). Så mysig eftermiddagen blev när du tittade förbi min skatt , du ger mig  energi som jag behöver. :)). Du vet väl om att du är värdefull.
Ensam igen och då har jag mest bara svamlat och grejat , varit ut en sväng ikväll surrat och druckit kaffe med bl.a. Bästa vännen. Kom hem för ett tag sen och har hunnit dricka ännu mer kaffe medan jag sett tv. Funderar om jag ändå snart ska bädda ner mig för det finns inte så mycket annat att göra.
Värken i kroppen är jobbig och jag hoppas den ska minska någongång.
I morgon är det jobb 10-14.30....
Lämna kommentarer .... Sov gott och dröm sött


Inga kommentarer: