onsdag 30 juni 2010

onsdag morgon ...


mulet o tråkigt väder ,men det var ju faktiskt väntat ,väderprognosen stämde denna dag.
i går kväll mulldrade åskan och det regnade nån skur o jag låg mestadels på soffan o glodde på tv. De andra var borta till klockan ca 20.30. trots att jag vaknade tidigt på morgon så var jag vaken sent ,läste min bok tills jag slocknade ,men tyvärr vaknade jag igen efter nån timme o kunde inte somna om...hmm.....när klockan väckte mig 07.30 var jag ju givetvis trött. ska i väg på massage 09.40 o det behövs för att min värk ska lindras. jag har mycket som behöver göras ,har inte tid att va ofärdig.
oscar fyller 11 år på lördag och i frysen finns inget fikabröd kvar ,jag måste baka lite. sovstugan är inte heller städad o klar för att vara i. jag har tvättstuga i eftermiddag eftersom jag har en hel del tvätt som måste tvättas....puh.....ingen rast ingen ro fullspäckad dag på schemat , men det gör inget ,det blir tråkigt att inget ha att göra heller. =)...å nu dricker jag lite mer kaffe........
i dag får jag inte glömma lämna in lotto o hoppas hoppas på en stooor vinst=). keno spelar jag var dag och jag vinner små vinster ,snart kanske storvinsten kommer =).
sitter här o tittar ut , det ser ut som att solen försöker titta fram bakom molnen ,kul. kanske inte blir så tokigt väder idag iaf.
nu börjar det röra sig i pojkarnas rum ,lilleman har vaknat ,anton jobbar o roger är i väg på soptippen med ett till skräplass , tror aldrig det tar slut skräp och vi har inte än rensat o plockat ut vårt skadade hus ...hua jag får rysningar när jag tänker på allt som e ogjort.....
det är snart dax för mig att röra på mig klockan tickar ...ha den jättebra dag /tingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

hej nu är jag vaken robin klara teorin idag så nu är han glad spara lite massage till mej med ha ha