tingelingskrypin
måndag 5 mars 2018
Lurarna
Lurarna i öronen , lyssnar på en ljudbok....
Har stängt av tvn och är nerbäddad....
I morgon är en ny dag med nya utmaningar....
Snart dags att sova , sov gott ....
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar