tingelingskrypin
onsdag 7 mars 2018
Ibland önskar
Ibland önskar jag att jag var en mobiltelefon
Då skulle någon hålla om mig och se på mig hela dagarna..☺
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar