tingelingskrypin
tisdag 6 mars 2018
Gomorron
Gomorron nu är jag här....
Tog en sovmorgon och klev upp 07.25...
Dricker morgonkaffet och funderar ...
Det snöar ute och mätaren visar -14.9....
Idag jobb som vanligt 10-14.30.....
Hej hej
1 kommentar:
Anonym
tis mars 06, 08:37:00 fm
God morgon :)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
God morgon :)
SvaraRadera