tingelingskrypin
fredag 4 september 2015
Livet
Livet är en labyrint av passager , genom vilka vi måste söka vår väg , vilse och förvirrade , då och då i en återvändsgränd...
Om vi har tron , ska en dörr öppnas , en dörr som kommer vara bra för oss...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar