tingelingskrypin
söndag 2 augusti 2015
Svammel
Dagens innehåll : svammel.....
Tråkig dag både utomhus och inomhus....
Grubblar och funderar , ser på tv....
Fortfarande förkyld , ont i halsen och allt som en förkylning för med sig....
Dags att svälja en alvedon och slöa en stund....
1 kommentar:
Anonym
sön aug. 02, 07:34:00 em
Krya på dig 😊
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Krya på dig 😊
SvaraRadera