tingelingskrypin
söndag 2 augusti 2015
Pluspol , minuspol
Jag har ingen gnista , har nog tappat min pluspol , hoppas jag finner den snart ....
Utan pluspol och minuspol saknar livet gnista....
1 kommentar:
Anonym
sön aug. 02, 07:33:00 em
Hej tjejen 😊
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Hej tjejen 😊
SvaraRadera