tingelingskrypin
måndag 3 augusti 2015
Ny vecka
Då var det måndag igen och ny vecka....
Klev upp strax före 06.00 ....
Förkyld , tungandad.....
Trots förkylningen så har jag diverse måsten....
Tvättat kläder och grejat....
Druckit morgonkaffe ....
Idag jobb som vanligt ....
Mulet väder ....13 grader varmt....
1 kommentar:
Anonym
mån aug. 03, 08:50:00 fm
God morgon 😊 ha en bra dag
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
God morgon 😊 ha en bra dag
SvaraRadera