tingelingskrypin
torsdag 4 juli 2013
vi har inte...
vi har INTE fått ett bra eller dåligt liv.
vi har fått ett LIV och det är upp till var och en
att göra livet bra eller dåligt.....
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar