tingelingskrypin
lördag 6 juli 2013
tråk....
för en stund sen fick jag veta att det inte blir nån bilbingo ikväll .....tråk jag som hade sett fram emot en kväll med bilbingo ,men det är inget att göra åt. nu behöver jag bara fundera på vad jag ska göra hela kvällen.......
hej hej
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar