tingelingskrypin
onsdag 3 juli 2013
det gör ont..
det gör ont när du har någon i ditt hjärta ,
som du inte kan hålla i din famn och krama om....
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar