tingelingskrypin
söndag 7 april 2013
kärlek
Det enda vi inte kan få för mycket av är KÄRLEK.
Det enda vi aldrig kan ge för mycket av är KÄRLEK.
Visa din KÄRLEK , våga ta emot KÄRLEK.
KÄRLEK är en bra medicin.
KÄRLEK gör en lycklig.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar