tingelingskrypin
tisdag 5 mars 2013
oroar sig...
De flesta oroar sig i onödan.
gläd dig istället i onödan ,det är betydligt roligare =)....
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar