söndag 1 september 2019

Söndagkväll

Nu är det kväll , mörkt ute och regn....
Oscar hörde av sig och ville ha matlådor , och snälla lilla mamma ställde sig vid spisen ...
Stuvade makaroner och korv....
Precis klar med maten då kom Molly...


Molly kom till mig vid kl 19 Vi har lekt , duschat och grejat och hon somnade strax efter 20.30 , inom loppet av 5 minuter sov hon...
Puh...nu har jag precis kokat mig en kopp kaffe och satt mig ner...
Den lilla tjejen har energi så det räcker och blir över ...
Hon är hostig jag hoppas hon sover bra i natt så farmor får sova lite ...
Så fort hon kom hit så började hon leta och ropade på en person både hon och jag tycker väldigt mycket om..., hon förknippar farmor med dig vännen , alltså det är jag och du vännen och hon blev glad att se på kort av dig ...🙂
Jag blev så glad att höra din röst som jag längtar efter dig hoppas dagarna går fort....
Nu ska jag dricka kaffe ...
Hej så länge...

Inga kommentarer: