fredag 3 maj 2019

Inte hade jag...

Inte hade jag väl trott att denna fredag skulle börja så bra som den gjorde....
Klev upp 05.15 och sprang ner till tvättstugan och tvättade kläder nån timme senare var jag klar och jag vilade i soffan framför tvn och drack kaffe...
Och då blev helt plötsligt morgonen så bra när telefonen ringde och att du tittade förbi vännen...mysigt att få dricka morgonkaffet med dig vännen ....
Gjorde mig klar för att dra iväg på jobbet då dök Anton upp med barnen och en kompis till Anton....
Jag hann iaf träffa dem några minuter sen var jag tvungen på jobbet...
Jobbat mina timmar , fullt upp och sen cyklade jag hem i blåsten ...
Tog en dusch bytte om surr i telefonen och for ut en sväng och en stund senare hemma igen...
Grejat lite och nu har jag megatråkigt,  trött och slö ser på tv ...
Hoppas det händer nåt kul ...
Jag är ledig hela helgen,  känns otroligt skönt...
Hej så länge

Inga kommentarer: