söndag 24 mars 2019

Söndag


Åter en dag ute på en is....
Det var storm ute men det hindrade inte oss att pimpla....
Efter drygt 2 timmar och 540g fisk så gav jag upp....
Hmmm....lämnade prisutdelningen innan den var klar....
Kom hem vid kl 15.30....
Tog en dusch bytte om och slappade...
Drygt en timme senare ringde telefonen och jag fick då veta att jag vunnit en borrmaskin och borr på mitt startkort....så kul 🙂...
Dem lämnar den till mig i morgon eftersom jag inte kunde ta mig dit och hämta den ...
Har varit upp på byn för att handla lite och sen gick jag hem igen....
Tyst tomt och tråkigt hela kvällen....
Tror jag tar en dusch och bäddar nog ner mig tidigt om inget kul händer....
Ingen vinst på kvällens spel....
Nåja här sitter jag ensam och funderar lite över livet....
Atjoo prosit , tror jag håll å bli ordentligt förkyld...
Hej hej

Inga kommentarer: