onsdag 27 februari 2019

Onsdag

Ja då är det kväll sista onsdagen i februari...
Tråkig kväll då jag mest bara varit ensam hemma virkat och sett på tv...
Denna onsdag började tidigt då jag klev upp vid 05.05 ...
Klädde på mig och sprang ner till tvättstugan och sen upp till läggan tvättade håret och grejade....
Typ 06.20 tvättat och hängt upp kläderna...
Drack morgonkaffe och kl 07.00 ringde telefonen och jag blev glad....
Helt plötsligt blev morgonen så mycket bättre....
Alltså en superbra start på denna dag 🙂
Kl 10.30 knatade jag upp på jobbet ...
Jobbat 11-15.30 fullt upp hela dagen..
Knäckt i kropp och knopp knatade hem tog en dusch och på mig i soffan och Somnade en kort stund....
Telefonen ringde strax efter kl 17  och jag for ut en sväng , kul att få träffa dig vännen och surra....
En stund senare åter hemma i en tyst och tom lägga....
Trött så jag funderar på att snart bädda ner mig. ..
I morgon är en ny dag med jobb....
Hej så länge

Inga kommentarer: